Via welke website kan ik een mooie site bouwen zonder ervaring en met weinig kosten? Het gaat om het aanbieden van een dienst. Suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

mijn eigen website draait bij strato volgens een template systeem.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan het gratis proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordpress.com is verreweg de beste. Ik heb er al veel geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Starthosting, Nederlands en werkt supereenvoudig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strato is een eenvoudige oplossing en de service is goed. Mijn ervaring is dat de seo (vindbaarheid via bv Google) niet best is. Wordpress is dan een betere oplossing. Die is ook gratis maar vraagt meer kennis. Wil je vindbaar zijn dan is mijn advies om een specialist te zoeken in je omgeving die kennis heeft van Wordpress en die tegen een vergoeding een vindbare site te laten maken. Met de uitgespaarde tijd en de omzet uit je vindbare site kan je hem betalen. Schoenmaker blijf bij ..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook eens kunnen kijken naar Joomla