Wat bewaart men als die iets heeft gekregen als klantengeschenkje?

Ik ben daar naar op zoek voor mijn servicebedrijf, maar niet iets wat op kan gaan zoals een notitieblok of een pen wat ze later wegggooien als het op is. Het moet een nuttig gebruiksvoorwerpje zijn wat ik mijn klanten kan geven, en waar ik mijn logo en nr. op kan zetten zodat ze me kunnen bellen als ze me nodig zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig gebruikt bijna iedereen optische of lasermuizen. Dit zou dan aangeven dat meneer NIET met zijn tijd meegaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bewaar eigenlijk niets van die rotzooi...

Het beste antwoord

Een muntje voor de winkelwagen, aan een sleutelhanger oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een USB-geheugenstick is altijd handig!

Toegevoegd na 21 minuten:
http://www.vanheijster.nl/usb-sticks-mp3-mp4-spelers/usb-relatiegeschenken

Als voorbeeld, er zijn nog veel meer !

Toegevoegd na 31 minuten:
In China goedkoper:

http://www.alibaba.com/product-gs/491785615/4_Gold_suppliers_USB_flash_stick.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ en daar kan je ook een opdruk op laten zetten.
pen, paraplu, rekenmachine, flesopener, kalender, mini-whiteboardje met stift, visitekaartjeshouder, sleutelhanger, stressbal.....