Sbrm of commerciële economie

Welke zouden jullie kiezen en wat heeft t voor
De
Toekomst te betekenen ? Beiden HBO. Sbrm=small business retail management

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Hee Martijn,

Commerciele economie is meer algemene economie waarbij je bij een bedrijf kan gaan werken, en dit bedrijf in adviezen kan gaan voorzien.

Sbrm is vooral gericht om een eigen bedrijf op te starten of manager te worden van bijvoorbeeld een supermarkt..

Natuurlijk kan je er ook veel andere kanten mee uit, maar dit zijn zo ongeveer de rode draden binnen deze studies, en het ligt maar net aan jezelf wat je leuker lijkt..

Misschien is het handig om naar een open dag te gaan binnenkort..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Martijn, door het vergelijken van bijgevoegde bronnen, krijg je een goed beeld van de belangrijkste verschillen tussen SB&RM en CE, en voorbeelden van beroepen waar je terecht kan komen na deze studies. Ook verdiepende studieinfo kun je daar eventueel terug vinden. Mocht je na het lezen nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Succes met je keuze!