Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een ludieke actie voor een startende fotograaf in een stad?

Ik zou graag willen dat de klanten er massaal op af komen en dat iedereen me weet te vinden daarna.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al leuke ideeen opgedaan? Ben benieuwd! Mijn idee kwam door een actie van een fotograaf waaraan ik zelf meegedaan heb. Een fotograaf zocht op 9-9-09 99 dames die in hun trouwjurk gefotografeerd wilden worden. Onder het mom van "Trash your dress". We renden toen met z'n allen in bruidskleding de scheveningse zee in. Dat trok enorm veel belangstelling, we zijn zelfs in Hart van Nederland geweest.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Allereerst, zorg voor kwaliteit.

Mensen zijn altijd gevoelig voor korting, dus ik zou een goeie kortingsactie verzinnen. Neem contact op met een plaatselijke weekkrant die van die verkapte advertenties zet. Iedereen die die krant komt laten zien mag gratis een foto maken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nodig een bner uit om mee op de foto te gaan... Of maak een baby groepsfoto van alle baby's uit de stad die willen komen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer ga je openen? Als het nog een paar weken duurt, kun je een zwarte piet op laten draven voor de opening en een foto met de aanwezige kinderen.
Een BNer zal voor een beginnend fotograaf te duur zijn, misschien een look alike.

Of een wedstrijd die je begint in de plaatselijke krant, overzichtsfoto van de wijk waar je een kadobon hebt verstopt. In je etalage ga je om de paar dagen (hoeveel tijd heb je) verder met een meer ingezoomde foto. In het begin niet te makkelijk maken, anders ben jij nog met je foto 's bezig als de prijs al wordt opgehaald
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Stuur een persbericht uit voor de plaatselijke krant waarin staat dat je voor 11-11-11 111 mensen zoekt die op een bepaalde manier (door jouw artistieke brein te bedenken) op de foto willen. En dat ze als dank na afloop zelf een exemplaar van dit kunstwerkje krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak elke week een foto van winkelend publiek en spreek af dat deze foto elke week geplaatst mag worden in het huis en huis blad bij jou in de regio. Jij stelt de foto met een behoorlijk formaat gratis ter beschikking en eventueel met een lijstje eromheen. Mooi reclame elke week gratis aandacht in het huis aan huisblad. Ga eventueel ook eens met de bakker praten want zij kunnen taarten maken met een foto erop en doe z'on actie eens per maand in combinatie met de bakker lift hij ook mee. middenstand help de middenstand. Hou Baby foto middag 1 foto voor een bepaalde prijs de tweede gratis. Kinderen trekken altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding