Kunnen autorijlessen zakelijk afgeboekt worden, hoe werkt dat boekhoudkundig? Wie heeft daar tips voor?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord weggehaald, inderdaad niet aftrekbaar. http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/ondernemen_kosten/ondernemen_kosten-03.html

Het beste antwoord

De belastingdienst is erg resoluut. Als je een gewoon rijbewijs wil gaan halen zijn deze kosten niet aftrekbaar. Een groot rijbewijs (bijvoorbeeld voor vrachtwagen of bus) is wel aftrekbaar.