Het kopen van een "out of the box webshop".... iemand ervaring?

Wij wijn alsmaar niet tevreden met wat we online kunnen vinden aan koopbare webshops. Het format... de ideal integratie via dure payment providers...

Iedere keer lijkt er wel weer een addertje onder het gras te schuilen...

We willen serieus een webwinkel opzetten, maar hoe weet je wat goed is? Iemand tevreden met een bepaalde provider?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Hou er rekening mee dat geen enkele "out of the box webshop" aan al je eisen zal voldoen. Het slimste is eerst voldoende kijkers en kopers te trekken met een wat minder perfecte shop. (Waarschijnlijk een van de opties die je al geprobeerd hebt.) Draai je eenmaal genoeg omzet, kan je investeren in die super stoere shop. En met genoeg omzet kan je ook onderhandelen met de bank over een goedkoper iDEAL-contract.

Serieus een webshop draaien is, net als het runnen van een bakstenen winkel, gewoon keihard werken; ondernemen met alle addertjes en andere grappen die daar bij horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk! thanks ;-)

Andere antwoorden (2)

Mijn vrouw heeft een webwinkel geopend wie mijnwebwinkel.nl. Zij is daar tevreden mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Joomla, kant en klaar en gratis: Mediamart...
Vevida.nl geeft standaard joomla install bijvoorbeeld...