Kan ik ergens algemene voorwaarden "kopen" voor een webhosting bedrijf?

Ik heb een webdesign/development bedrijf. Hiernaast wil ik graag webhosting gaan verlenen, maar heb hier uiteraard goede algemene voorwaarden voor nodig. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen, of goedkoop kan laten schrijven? Ik heb er geen honderden euro's voor over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het ook gewoon zelf doen, er staan allemaal tips op internet hoe je dit moet schrijven en je kunt ook zelf kijken op andere sites. Er wordt vaak moeilijker over gedacht dan dat het uiteindelijk is.

Antwoorden (1)

lees de algemene voorwaarden van dezelfde type bedrijven en neem daar de goede punten van over, zo maak je simpel je eigen algemene voorwaarden