Op de beurs.

Verder kan je wel eens wat advertenties zien staan in grote dagbladen. Grote bedrijven worden 'viavia' in de verkoop gezet door inverstor te laten weten dat het te koop is / grote broertjes te laten weten dat het bedrijf te koop is.
Het is beter om dit niet te adverteren, omdat je dan een betere prijs kan krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meestal in de vakbladen en het gaat onderhands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook de Kamer van Koophandel weet (meestal) wel welke bedrijven er vrij ,dus te koop, komen. Als een bedrijf failliet is gegaan zou je via de curator moeten werken. Die zorgt voor de afhandeling van dat bedrijf. Maar inderdaad is het soms beter om je eens te orienteren in de plaats/stad waar je eventueel iets wil starten. Dan kom je misschien iets tegen wat je ligt en waar, gezien de huidige situatie, toch nog werk genoeg voor is.
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op www.bedrijventekoop.nl