Hoeveel bonus krijg je bij een goed resultaat van klanttevredenheid ?

Bv als de klanttevredenheid een 8 is hoeveel bonus (in %) kunnen betrokken werknemers dan verwachten.

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt maar net aan het bedrijf en wat daar voor is vastgesteld. Het is bij lange na niet overal gebruikelijk om bonussen te geven aan de hand van klanttevredenheid, dus je vraag is allerminst algemeen te noemen, en in het ergste geval Zo specifiek, dat je er alleen bij je baas / pz/ or mee aan kunt komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verschilt per bedrijf en per functie. weet bij de NS dat ze daar rond de 150 euro netto uitkeren aan werknemers met geen bijzonder tarief (niet hoogste inkomens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als men jou antwoord,hier op deze site,als beste antwoord verkiest dan ontvang je 10 punten.Je word hierover geïnformeerd d.m.v. een email.