Imtech aandelen: Ligt de steun op (ong.) 2 euro p/s of kan en zal hij nog (veel) verder dalen?

Hoi,
Ik heb Imtech aandelen gekocht op 1,995 p/s.
Ik vraag me af of dit een slimme keus is voor een halflange termijn (dus ong. kwartaal tot half jaar).
Of dat hij nog (veel) verder zal dalen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Om goed te kunnen verdienen met aandelen moet je oeverloos op de hoogte zijn van allerlei berichten die te maken hebben met de Nederlandse en de Wereldecomomie.
Misschien heb je iets aan de berichten van RTL 7, maar zelfs die grote jongens willen er nog wel eens heel goed naast zitten.
Begin deze week waren de aandelen van bijvoorbeeld KPN nog enigszins op stoom, nu de overdracht met de Mexicaan niet doorgaat is de koers in een keer veel lager. Kleine dingen hebben in beursopzicht grote gevolgen. Houd Imtech in de gaten en zie de beweging die ze maken, daar leer je van.

Antwoorden (1)

Daar is geen antwoord op te geven, 0 is het laagste......dus het kan omlaag. Als hier wel makkelijk antwoord op gegeven kon worden stond het hier op gv vol met aandeelkoers antwoorden.