Ze worden nog steeds te koop aangeboden weet alleen niet wat ze waard zijn.
ronron1212
12 jaar geleden
Voor criminelen waren ze vroeger geld waard omdat ze hierdoor geen verklaring omtrent gedrag nodig hebben om toch eigenaar van een BV te worden. Omdat straks de wet verandert wordt en er een doorlopende controle plaats gaat vinden ipv de verklaring is het voor criminelen ook niet meer heel handig om een lege BV op te kopen. Ook de minimumkapitaal eis van 18.000 is straks afgeschaft, dus als je dat geld niet bij elkaar hebt maar toch een BV wilt hebben kon je vroeger prima een lege BV opkopen, terwijl je nu maar even moet wachten tot het nieuwe flex BV recht ingaat (in 2012).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor info terzake BV-worsteling. Ik heb er 2 te koop .Enig idee hoe/waar ik ze het beste kan aanbieden?

dank en groet alvast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn niet veel waard. Max +/- € 1500.- per bv, en je moet ook een verklaring van de belastingdienst hebben ( niet ouder dan 30 dagen) dat er zijn geen openstaande schulden / aanslagen bij de belastingdienst en ook geen voorlopige aanslagen in de'pijp'.

Je kan het beste aan jou accountant verkopen. Hij gaat dat verkopen voor +/- € 3000.- Veel success.