Belasting aftrekbaar na opzeggen bedrijf?

Nu hebben wij ons bedrijfje opgedoekt , maar hebben nog een aantal abbonementen lopen gerelateerd hieraan en die verlopen eind dit jaar.

Is de BTW die periode nog aftrekbaar voor 2011?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

m.b.t. de btw kun je ook nadien aanvullende aangifte doen. Dus niet in de laatste btwaangifte tijdens de actieve periode van het bedrijf.
Voor de inkomstenbelasting kun je, voorzover in je persoonlijke situatie van toepassing, rekening houden met de stakingsvrijstelling