- doorzettingsvermogen
- commercieel zijn
- goed in netwerken
- goede communicatieve vaardigheden
- lef
- creativiteit
- initiatief nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je moet de juiste beslissingen kunnen en durven nemen.
Dat vereist inzicht, scherpte, marktkennis, kortom: ondernemerschap.
13 jaar geleden
Zelf hard werken, niet teveel personele kosten gaan maken, afspraken nakomen, service gericht zijn.
Buiten dat heel erg opletten dat de centen die binnen komen Brutto zijn en daar nog het eea afgaat zoals bv belastingen etc.
Ga ook in eerste instantie je uitgaven patroon niet veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De goede dingen doen en de dingen goed doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorzetten, durfen fouten te maken en van de fouten leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Innovatief denkend.
Flexibel.
Enthousiast.
Behulpzaam.
Doorzetter.
Leergierig.
Doorzettingsvermogen.
Vaardige computergebruiker.
Zelfstandig.
Zakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je grenzen kennen en binnen deze grenzen je kwaliteiten optimaal benutten.
Wat een ondernemer niet moet doen is denken dat hij/zij alles wel alleen kan en de waarheid in pacht heeft. Ieder mens heeft unieke kwaliteiten en als jij bepaalde kwaliteiten niet hebt moet je zorgen dat je mensen in je buurt vindt die die kwaliteiten wel hebben. Als ondernemer moet je openstaan voor adviezen, maar deze wel kritisch bekijken en niet alles klakkeloos geloven wat anderen zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd kwaliteit leveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Weten waarin jij je onderscheid en dat naar voren brengen.
* Specifieke doelgroep kiezen want met "iedereen" is het moeilijk communiceren.
* Weten waar je je geld aan uitgeeft (budgetten maken) en een goede boekhouding (laten) bijhouden.
* Zelf doen waar je goed in bent en laten doen wat een ander beter doet.
* Zorgen dat je gevonden wordt.
* Je niet vasthouden aan dingen die niet werken en blijven onderzoeken wat wel werkt/vraag naar is.
* Lange adem hebben en je mijlpalen vieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloven in jezelf!

En naast alle reeds genoemde eigenschappen, kan een portie geluk ook nog van toegevoegde waarde zijn.

Goede kwaliteit leveren, bezorgd je gratis mond op mond reclame.

Zorg voor de juiste verzekeringen. Teveel verzekeringen kosten je onnodig veel geld. Maar 1 verzekering te weinig kan je op een kritiek moment de kop kosten.