De datakosten van mobiele telefonie gaan omhoog. Geldt dit ook voor het dataverkeer van mobiele pinautomaten?

Zowel KPN als Vodafone hebben prijsstijgingen gepubliceerd die vrij fors zijn omtrent het dataverkeer van mobiele abonnementen. In mijn pinautomaat (ik werk zowel op locatie als aan huis) zit een simkaart die daardoor data gebruikt. Moet ik hier dan ook rekening houden met een forse prijsstijging van de kosten van het pinnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet het niet zeker maar zoals ik het nu zie gaan de data/telefoon abonnementen omhoog en niet de kosten van de data only abonnementen. De bedoeling is dat mensen die denken goedkoper te zijn met applicaties zoals whatsapp, Dit doen ze omdat de verdiensten van smsjes natuurlijk hierdoor achteruitloopt.

Nogmaals, ik heb geen flauw idee of dit klopt :P

Gz,