Mag een ondernemer een 5 jarig contract met een belbureau na 2 jaar stopzetten, als het totaal geen resultaat blijkt op te leveren?

In november 2007 heb ik me als kleine ondernemer laten overhalen om een 5 jarig contract af te sluiten, teneinde klanten telefonisch te laten benaderen.
Stom natuurlijk, want na het 1e jaar bleek al dat de voorgespiegelde resultaten niet waargemaakt werden. Het 2e jaar heb ik geen adressen meer doorgegeven, maar wel betaald.
Kan ik het contract alsnog tussentijds beëindigen, of moet ik nog 3 jaar voor niets betalen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt er aan wat je hebt afgesproken. Als ik jouw was zou ik met je contract naar je juridisch adviseur gaan en de situatie met hem/haar bespreken.

Meestal kun je niet onder een contract vandaan komen. Maar ik zou voor alle zekerheid het contract nog eens goed nalezen. Wat vaak wel mogelijk is het contract af te kopen, maar of je daar goed aan doet is ook maar de vraag. Betalen moet in ieder geval.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100