wat is de beste en snelste manier om aan een baan te komen?

Ik heb een afgeronde diploma SJD (afgestudeerd in 2006) maar weinig of geen werkervaring en ik kom maar niet aan een baan.

Daarom de vraag aan mijn mede mensen:

Wat is de beste manier en snelste manier om aan een baan te komen????

Toegevoegd na 46 seconden:
2006 afgestudeerd en nu student rechten.

Toegevoegd na 19 uur:
Heb ook al bij uitzendbureaus ingeschreven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Inschrijven bij Uitzendbureau's
Denk aan: randstad, startpeople,adecco,etc etc.
Nationalevacaturebank.nl

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.sentor.nl/ Dit is een bemiddelingsbureau voor maatschappelijk werk en dienstverlening en hebben mij kostenloos geholpen. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HEY Thanks heb me gelijk ingeschreven.
Inschrijven bij uitzendbureaus.
Je kan je ook aanmelden als stagiair bij bedrijven om zo ervaring op te doen.
(Verdient wel minder dan echt werk, maar als je goed werk levert maak je vaak wel kans op een vaste baan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik nooit de mogelijkheid gehad om te studeren. En om die reden ben ik bij een aantal bedrijven relatief laag in de rangorde begonnen, maar heb me wel telkens kunnen opwerken door positief te blijven.

Laat vooral blijken dat je toegevoegde waarde kunt bieden bieden voor een onderneming. Ik neem aan dat je wel in de commerciële sector wilt werken?

Eigenlijk zeg ik altijd dat je er werk van moet maken werk te vinden. M.a.w. jouw baan is nu werkzoekende en dat is een heel mooi vooruitzicht! Ga gewoon lekker 4/6 uur per dag aan de slag met het vinden van werk en het zal je lukken!

Ik denk dat het goed is om in de avonduren verenigingen en clubs te bezoeken waar veel mensen komen uit jouw kring. Spreek hen aan en laat zien wat je kunt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heel sterk kan bijdragen om aan een baan te komen is een profiel aanmaken op LinkedIn. Deze community is beslist niet hetzelfde als een Hyves of Facebook! LinkedIn is voor professionals die hun kennis en kunde aldaar profileren. De discussiefora kan je gebruiken voor jouw vakgebied.
Als je actief deelneemt gaat je naam vlot in het rond. Je zit als het ware midden in de zakenwereld.