Een bedrijf waar ik nog geld van krijg is gestopt en de eigenaar is enkele weken geleden overleden, hoe kan ik me geld terugkrijgen?

Ik heb een incassobureau ingeschakeld en die heeft voor mij geld ingezameld van een debiteur die niet kon betalen. Dat geld is nooit naar min overgemaakt en nu is het bedrijf enkele maanden geleden gestopt. Ik kon nergens meer contact opnemen en nu blijkt ook de eigenaar te zijn overleden. Hoe moet ik te werk gaan om mijn geld nog terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

het enige wat je nog kan doen is de notaris van de man achter halen en de erven aanspreken
ronron1212
13 jaar geleden
Wat moet ik doen als ik van iemand een geldbedrag te vorderen heb?
Voor vorderingen tot €5000,- kunt u bij de sector kanton van de rechtbank terecht. Voor geldbedragen boven de €5000,- moet u bij de rechtbank procederen. Gaat het om een vordering op grond van een huur- of arbeidsovereenkomst, dan kunt u - ongeacht de hoogte van de vordering - toch bij de sector kanton terecht.

Je kan op de site ook zelf de vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Incasso Bureaus zijn niet altijd wettelijk België
Informeren Handelsrechtbank en advokaat inschakelen snelste en eenvoudigste oplossing