Tas ontwerpen..?

Ik heb een plastic tas ontworpen, maar deze lijkt niet op de standaard tasjes die we gewent zijn, zoals die van de AH ofzo. Dus ik moet een fabrikant of een producent vinden die plastic tassen kan maken die een totaal andere vorm heeft, is het dus mogelijk om elk soort tas te laten maken? (de gekste maten en vormen) zo ja, weet er iemand bij wie ik kan zijn die mijn ontwerp kan maken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer het eens bij de bron die ik heb toegevoegd. Het is met dit soort dingen wel zo dat hoe minder je bestelt/laat maken, hoe duurder ze per stuk uitvallen. Dus een miljoen tasjes is veel goedkoper (per stuk omgerekend) dan 100 stuks. Maar misschien hebben ze wel belangstelling om jouw ontwerp in productie te nemen, je weet maar nooit ;-)