Leuk idee voor een eigen bedrijf?

Ben aan het kijken of ik iets voor mezelf kan beginnen, iemand leuke ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Alsje handig bent en kunt verkopen
Zijn zonne panelen gouden handel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw geval zou een vliegtuigfabriek misschien wel wat zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
Mocht dat overigens ondanks je naam niets voor je zijn, dan kan je altijd nog een webshop beginnen. Daar zijn de grootste mogelijkheden op dit moment.
13 jaar geleden
Probeer zo en zo iets te beginnen wat je ook leuk vind. Er is niets ergers dan op een gegeven moment met tegenzin een bedrijf te runnen.

De volgende vraag is, ga ik mij ergens vestigen of wordt het een internet holding (webshop of dienstverlening)

Kijk bij een webshop of jouw verkoop artikelen niet vergelijkings gevoelig zijn. Met andere worden is mijn prijs / kwaliteit / artikel wel concurrerend.

Als je iets heb gevonden wat je leuk vind en waarvoor je wilt gaan. Maak dan een lijstje met voordelen en nadelen. En met nog te doen en wat je al hebt. Met dit lijstje kun je het snelste erachter komen wat je nog moet doen en wat het gaat kosten.

Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een trainingscentrum om apen te leren klimmen is een leuk idee!