Bij betalen niks
Ontvangen weet ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alles in dezelfde valuta blijft kost het niets, anders betaal je wisselkoerskosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende rekeningen te openen op PayPal. Zakelijk of Particulier.
Kijk op https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees-outside en daar staat het overzichtelijk omschreven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor betalen rekent PayPal nooit transactiekosten. Voor het ontvangen van geld, worden €0,35 + 3,4% van het bedrag transactiekosten gerekend.

Bij inkomsten boven de 2500 euro per maand, kan dat omlaag tot €0,35 + 1,5% (dit is variabel, dus hoe meer inkomsten, hoe lager de transactiekosten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
als je geld ontvangt betaal je altijd een percentage als je ontvangt niets (maakt niet uit welke valuta)
Volgens mij iets van 0,35 cent en ongeveer 4 %.
Deze koste kun je natuurlijk doorberekenen naar jouw klanten. De meeste webwinkel programma's kunnen een bankkosten routine.

Het is ook wel handig om te weten dat je voor het overschrijven van je Paypal account naar je bankrekening voor bedragen onder de 100 euro ook nog eens geld betaald (dacht 1 euro) boven de 100 euro is het gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle kosten op een rij gevonden:

Tot €2500 betaal je “€0,35 +3,4%”
Tot €10.000 betaal je “€0,35 + 2,9%”
Tot €50.000 betaal je “€0,35 + 2,3%”
Tot €100.00 betaal je “€0,35 + 1,9%”
Meer dan €100.000, dan betaal je “€0,35 + 1,5%”
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Voor betalen rekent PayPal nooit transactiekosten. Voor het ontvangen van geld, worden €0,35 + 3,4% van het bedrag transactiekosten gerekend. Bij inkomsten boven de 2500 euro per maand, kan dat omlaag tot €0,35 + 1,5% (dit is variabel, dus hoe meer inkomsten, hoe lager de transactiekosten