Waar kan ik zo voordelig mogelijk posters en/of flyers laten drukken?

Zo'n 100 tot 300 stuks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Alleen, waar vind ik zoiets?
Ik heb echt geen idee...
Rudolf
13 jaar geleden
Kijk een op: www.magentadrukkerij.nl
Zij bieden een laagste prijsgarantie aan.

Het beste antwoord

www.flyeralarm.nl

Sowieso het goedkoopst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt super, dank je! +

Andere antwoorden (3)

Als het om een kleine oplage op klein formaat gaat, is zelf door de kleurenprinter halen vaak de goedkoopste oplossing.

Als het om grotere formaten gaat (boven een A4'tje) kun je het beste prijsopgaaf vragen bij een lokale drukker of anders de Multicopy proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf printen is voor mij geen optie, dat geeft niet zo'n professioneel resultaat.
De lokale drukker is vrij prijzig.
Ik zocht meer naar een website met prijsaanduiding...
Pieter2011
13 jaar geleden
Hier vind je de prijzen van een drukker (4 kleurendruk, oplage vanaf 100 ex.), maar het zegt niet zoveel. Het hangt er enorm vanaf wat je aanlevert: drukklaar of moet hij zelf nog iets aan de opmaak doen? Bijkomende kosten? Verzendkosten? Het voordeligste ben je bij dit soort kleine oplages meestal uit bij Multicopy of "de kleine drukker op de hoek". http://www.flyeralarm.com/nl/produkte
Goed en goedkoop: www.drukwerkdeal.nl. Net 500 visitekaartjes besteld (dubbel) voor 34,50. Zeker niet multicopy doen; die prijzen zijn enorm hoog. Internetdrukkers hebben de toekomst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar ik vind de posterprijzen erg hoog...
Drukland.nl
Vistaprint.nl