Ik wil vuurwerk verkopen waar moet ik aan voldoen? (zie beschrijving)

Stel ik wil vuurwerk gaan verkopen, wat zijn dan bijvoorbeeld de kosten van een bunker. en hoe zijn de afspraken tussen verkopers en importeurs?
En wat komt er nog meer bij kijken?

Toegevoegd na 17 minuten:
Graag een antwoord op de vraag hierboven, niet ergens informeren;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Informeren kan vrijblijvend bij de KvK

Kijk voor informatie, of voor een afspraak op www.kvk.nl

Toegevoegd na 9 minuten:
Aleen daar kun je het antwoord krijgen over wat de regels zijn voor zo'n bedrijf.