zijn er speciaalzaken in de regio amsterdam met scheppen?

Ik wil graag een rvs schep, maar ik kan hem alleen in internet winkels kopen. Ik zou graag in de winkel een schep willen uitzoeken om mee te graven. Zijn er winkels die rvs scheppen hebben in de regio amsterdam.

Toegevoegd na 8 minuten:
Hij moet ongeveer 85 cm groot zijn zodat hij makkelijk kan worden gedragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zo een was vorig jaar zelfs bij de Aldi te koop: http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/steekspade-of-bats-spade-met-gesloten-dul-en-85-cm-gelakte-t-steel-essenhout-bats-met-95-cm-gelakte-t-steel-essenhout/

Antwoorden (2)

Die kan je toch zeker in elke gereedschapswinkel kopen. En in de grote bouwmarkten. En in een grote kampeerwinkel. Mogelijkheden genoeg!

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je zoekt op bats, spade of panschop krijg je meer treffers.
13 jaar geleden
gamma, praxis, tuincentrum osdorp, intratuin, makro.. etc. Een schep om mee te graven is toch niet een heel erg moeilijk verkrijgbaar artikel?