Hoeveel bijtellling moet je betalen als je prive wilt rijden in een zakelijke bedrijfsauto ?dit betreft een fiat doblo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is afhankelijk van het type en de uitvoering. De bijtelling is mede gebaseerd op de catalogusprijs en de uitstoot van CO2.
Als je uitgaat van een diesel komt dit waarschijnlijk op 25% en een bedrag van plusminus € 6500.
Ga er voor het gemak van uit dat je 40% procent belasting betaald, dus de auto kost je dan € 2600 per jaar, exclusief de eventuele vergoeding die je werkgever van je verlangt voor privé gereden kilometers.'
Onbelast mag je slechts aantoonbaar maximaal 499 kilometer rijden.
Via onderstaande link kan je het zelf uitrekenen als de -door mij vermelde- gegevens afwijken.

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien is dit ook nog wat:
http://mijn-kijk-op.infonu.nl/auto-en-vervoer/49363-auto-van-de-zaak-bijtelling-een-koopje-doen.html