Komt de supermarktketen Colruyt nu nog naar Nederland ? Of is hij er al?

Ik las dat de Belgische supermarktketen Colruyt misschien naar Nederland zou komen, maar die geruchten gaan al van in 2004. Is dat intussen al gebeurd of zijn daar nog plannen voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken dit winkelketen niet. Prettige winkel?

Het beste antwoord

Voor zover ik weet is colruyt nooit naar Nederland gegaan wegens het moeilijk kunnen verwerven van vergunningen en onroerend goed. Wel zou er een bio-markt bestaan in Eindhoven. Bio-markt is een onderdeel van colruyt. Mogelijk zouden er in de toekomst alsnog colruyt winkels opggaan in Nederland maar dan dmv overname van reeds bestaande winkel(ketens).