Hoe maak ik reclame voor een nieuwe concept van reclame maken?

Ik heb een nieuwe concept bedacht om reclame te verspreiden, alleen vraag ik mij af hoe ik bedrijven kan overtuigen om mijn concept te gebruiken.

Het concept zal voornamelijk worden gebruikt door consumenten tussen de 14 en 35 jaar.
Maar de bedrijven zijn onze echte directe klanten

Ik zit zelf te denken aan een beurs of iets dergelijks.

Hebben jullie nog andere ideeen of suggesties?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou het presenteren door middel van dat nieuwe concept, dan weet je gelijk of het werkt en kan je direct bewijzen dat dat ook zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enig juiste antwoord; dan weet je meteen of het werkt.

Andere antwoorden (4)

Als 't echt een nieuw concept is, moet je wellicht eerst patent of octrooi aanvragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat je een nieuw concept hebt, en als je dat wel hebt, dan geef ik er niet veel voor, want dan is een ander volgende week je voor met de verwerkelijking...

Je zou natuurlijk reclame kunnen maken via je nieuwe concept om reclame te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste Klausjuh,

Aangezien de bedrijven jouw echte klanten zijn, richt je je best rechtstreeks tot hen.

Je kan gewoon langslopen, maar de kans op succes is klein en het vraagt veel tijd en energie.

Daarom is de meest aangewezen methode een mailing, gevolgd door een telefoontje.

Een professionele mailing kan je best laten schrijven door copywriters (zoals www.tekstagentschap.be). En de telefonische follow-up doe je best zelf.

Veel succes alvast!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het eens met Alslajemelevend, want ik zag laatst ook een reclame bord van het CBS: Ziet u mij?? Uw doelgroep ook! Oftewel: Dit reclame middel werkt hartstikke goed!