Waar kopen bouwmarkten als Gamma, Karwei en Praxis hun producten in?

Is hier een specialistische bouwgroothandel voor (zo ja, welke?) of kopen zij dit direct bij de leverancier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (3)

Hangt er een beetje vanaf van welk product je het wil weten. De grootste leveranciers zijn Brico en Ter Hoeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe zijn er verschillende distributiecentra in Nederland die van alle leveranciers producten verzamelen. Vervolgens besteld een filiaal producten wat vanuit de distributiecentra naar de filialen brengt.

Waar de distributiecentra alles weg halen; zijn voornamelijk grote groothandels of direct bij leveranciers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1] PontMeyer importeert alle hout en plaatmaterialen zelf vanuit Scandinavië, de Verenigde Staten, Canada, en vele andere landen. Ook voor bouwmaterialen, gereedschappen, afwerkmaterialen, deuren en interieurartikelen kunt u bij deze bedrijven terecht. Kortom, de meest complete toeleverancier voor de bouwprofessional.

2] Vihamij heeft voor u een zeer breed assortiment samengesteld. De meest gangbare producten zijn decentraal op alle filialen op voorraad voor uw dagelijkse aankopen.

3] B&V Groothandel

....en zo zijn er nog wel meer.