Moet men in Nederland ingeschreven zijn om bij de kamer van koophandel in te schrijven?

Ik ben afkomstig uit België en niet ingeschreven in Nederland. Ik wil dat eigenlijk ook zo houden. Een vriend van me heeft een bedrijfje en wil me wel met hem laten meewerken, maar niet in het zwart. Dus moet ik ingeschreven worden bij de kamer van koophandel had ik begrepen. Hij doet een soort van klusdienst.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, u moet ingeschreven staan in Nederland (GBA), om u in te kunnen laten schrijven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel. Tevens heeft u een Nederlands burgerservicenummer nodig.
AlphaLimaSierra