Wat heb ik nodig om een eigen bedrijf te starten en geef eens voorbeelden van welke bedragen je dan moet uitgaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We kunnen pas voorbeelden geven als het ons duidelijk is wat voor bedrijf je wilt starten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hotelletje in Frankrijk of een speciaalzaak voor seizoensartikelen

Het beste antwoord

Ik zal je een goed advies geven: de meeste starters gaan snel failliet. En wel omdat ze gelijk gaan investeren, en helemaal geen rekening houden met de belasting.

Zorg in het eerste jaar voor zo weinig mogelijk investeringen, dus geen duur kantoor, en dikke auto, doe het gewoon vanaf je computer thuis, en heb je gereedschapskoffer compleet.
Als je een jaartje wat omzet hebt kunnen draaien, kun je beginnen met investeren.

De meeste eenmanszaken kunnen af met weinig investering. Tenzij je een winkel begint, want dan heb je een ruimte nodig en voorraad.

Neem altijd eerst contact op met de belasting en vraag een adviesgesprek voor starters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Sowieso je inschrijven bij Kamer van Koophandel, kosten 350 euri. Verder hangt het af van wat voor bedrijf je wilt opstarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat hier al gezegd is kun je naar de kamer van koophandel, je hoeft je natuurlijk niet gelijk in te schrijven, je kunt ook gerust zoveel informatie opvragen als je zelf wil. als je echt overgaat tot het starten van het bedrijf (en je je dus moet inschrijven) kun je ook advies gesprekken en lezingen bij gaan wonen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inschrijving KvK dat is geen € 350 maar dat ligt aan de bedrijfsvorm een eenmans zaak plusminus € 60. Daarnaast ligt het er aan wat voor soort bedrijf je wil beginnen. Heb je voorraad nodig hoe duur is die heb je een bedrijfspand nodig zoja hoeveel vierkantemeter en dat soort dingen moeten we eerst weten voor we bedragen kunnen invullen
ronron1212
13 jaar geleden
Het is net als poepen: het moet opkomen, maar als je op de wc gaat zitten drukken, dan komt er echt niets. Zo is het ook met een bedrijf opstarten, dat moet uit je binnenste komen en dat jan een ander nooit zeggen of voorstellen. Naast 'Waar ben je goed in' is vooral 'Ben je geschikt' het belangrijkste. Geld is niet het grootste probleem.