Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onder de telegraaf groep hangen heel veel bedrijven nu blijkt, GV ook??

Ik had werkelijk geen idee dat onder de telegraafgroep veel bedrijven hingen. Hyves hebben ze overgekocht, ze blijken eigenaar van schoolbank.nl, www. jaap.nl etc etc.
Hangt Samoa en dus GV hier ook onder?

Toegevoegd na 9 minuten:
samoa blijkbaar niet, zeker verkeerd verstaan. Iemand een idee wat er dan welonder de telegraaggroep valt zoal?
Relatieplanet ook hoorde ik op de radio?

Toegevoegd na 15 minuten:
Jullie hebben gelijk, verkeerd verstaan en ik had beter mijn huiswerk moeten doen. Allen +1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onderaan de pagina zie je:

"© 2010 Sanoma Digital The Netherlands B.V. Goeie Vraag is onderdeel van het netwerk van Sanoma Digital Group The Netherlands B.V.
Andere sites in dit netwerk: Startpagina - NU.nl - Web-log - Overzicht - Kieskeurig - Schoolbank"

Bij mijn weten valt Sanoma niet onder de Telegraaf Media Groep (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Telegraaf_Media_Groep ).

Toegevoegd na 10 minuten:
Bij die tweede link kun je precies zien wat er onder TMG valt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, Sanoma hoort niet bij de Telegraaf groep.

Sanoma is eigendom van het Finse mediaconcern Sanoma Oyj.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het volgende valt onder de Telegraaf Media Groep:

UMT - Uitgeversmaatschappij De Telegraaf met daarin De Financiële Telegraaf en de Autotelegraaf

Speurders (met NDC)

Telegraaf Digitale Media Nederland, in 2008 van start gegaan en vooral gericht op de ontwikkeling en exploitatie van internetactiviteiten; News Media, met o.a. GeenStijl, is sinds 2008 voor 100% in bezit.

TTG (Telegraaf Tijdschriften Groep) met als tijdschriften Privé, Hitkrant, CosmoGirl, FHM en Autovisie.

HDC Media

Holland Combinatie

Hyves

Basismedia uitgever van onder andere Sp!ts en CARP
Keesing Media Groep

Sky Radio Groep

TMG Ukraine

TTG Sweden

Home 4 Media

Telegraaf Drukkerij Groep

TMG Distributie - het mediadistributiebedrijf. Opgericht in 2002 omdat alle dagbladen binnen de Telegraaf Media Groep een eigen vervoer- en bezorgapparaat hadden en bundeling van deze bedrijven leidde tot kostenbesparing. In de fusie zijn ook twee bedrijven opgenomen die huis-aan-huisproducten leverden. TMG distributie verspreidt voornamelijk dagbladen, huis-aan-huisbladen en reclamedrukwerk. Ook is TMG distributie sponsor van de Haarlemse Voedselbanken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sanoma is eigendom van het Finse Sanoma Oyi, dus GV en Schoolbank vallen ook hieronder.
Kijk hiervoor ook onder aan de pagina.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op basis van je toelichting;
Speurders.nl hoort ook bij de Telegraafgroep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding