In de bron staan verschillende beroepen in de sector economie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Leraar economie

Financieel adviseur

Doorleren voor makelaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk het aantal beroepen is binnen de economie bijna oneindig; overal waar winst word gemaakt in een commercieel bedrijf, kun je met de sector terecht. Dus van supermarkten/ groothandelcentra tot aan een verkoper van een bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goeie bedrijfseconoom is bijna overal welkom, en kan van een goed bedrijf een uitstekend bedrijf maken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een bedrijfseconoom precies ?