Weet iemand hoe een stageopdracht voor een marketing student eruit moet zien?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vraag dit namens een bedrijf die een marketing student zoekt die bij ons stage zou kunnen lopen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (4)

Dat staat als het goed is heel goed beschreven door het opleidingsinstituut, waar een stageopdracht aan moet voldoen. Informeer eens bij de school.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Ja, je stagebegeleider!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je de vraag stelt, denk ik dat je hem zelf moet ontwerpen. Als het goed is, gaat het dan om het inhoudelijke want de vorm is inderdaad beschreven door de opleiding.
Kijk daarom wat je interessant vindt, wat je voor jezelf wel eens zou willen weten.
Bv Hoeveel belangstelling zou er bestaan in het dorp X om daar een drogisterij te beginnen, en is daar dan een droge boterham mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet dan een opdracht zien te creeren. De do's and don'ts liggen meestal bij de student beschreven in zijn/haar afstudeerhandleiding/ stagehandleiding.

Als bedrijf kun je vaststellen wat je van een student verwacht.

- Waar is vraag naar?
- Wat is de probleemdefinitie?
- Wat zijn de te bereiken doelen?
- Wat zijn de targets?
- In welk tijdsbestek?
- Wat is het budget?
- Wat wil het bedrijf er uiteindelijk mee doen?
- Waar liggen de grenzen van de opdracht?
- Kan een stagiair dit zelfstandig oppakken?
- Heeft de stagiair genoeg begeleiding?
- Heeft de student een werkplek?