BS-nummer zelfde als een bsn nummer?

Beste leden,

ik ben aangenomen bij een werkplek
ik ben net gebeld dat ik een contract moet ondertekenen maar ze vroeg naar een BS-nummer
is dat net als een bsn nummer?
ik heb een verblijfvergunnen maar ik heb wel een sofi nummer
dat op zorgverzekering pas staat..
bedoelen ze met BS gewoon mijn BSN nummer?

wie kan mijn helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Ja het is hetzelfde ja! En het was vroeger het sofi-nummer. Dus BSN = BSN-nummer = BS-nummer (= vroeger: sofi-nummer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, dat is het zelfde.
De afkorting BSN staat voor Burger Service Nummer. Kortom: BSN-nummer is eigenlijk dubbelop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bs=Bsn=Sofi nummer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad hetzelfde. Net als de APK Keuring een nogal stomme dubbeling (vind ik zelf).