Wat zijn de functie eisen om aan de slag te gaan als beroepsbrandweer?

Ik ben lekker aan het rondsnuffelen naar een nieuwe baan. Maar tot op heden kon ik geen functie eisen vinden.

Ik begrijp dat er testen afgenomen worden qua conditie. Wat voor testen zijn dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Meld je aan voor de opleiding beroepsbrandweer. Je kunt niet zomaar als beroepsbrandweer aan de gang. Je moet kennis hebben over diverse soorten branden, de chemische reacties die er bij komen, je moet E.H.B.O. hebben, je moet kennis hebben van voertuigen en hoe je ze moet opensnijden enz. enz.
Vraag e.e.a. eerst eens na op de brandweerkazerne bij jou in de buurt.
Succes.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Iedergeval geen hoogtevrees