Kun je geld verdienen met domeinnamen? Hoe doe je dat dan?

Toegevoegd na 6 minuten:
Is dat niet achterhaald omdat er al zoveel domeinnamen zijn geregistreerd? Hoe weet je welke domeinnamen aantrekkelijk zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Men moet een vooruitziende blik hebben op wat er in de maatschappij gaat gebeuren.

Namen van nog te ontwikkelen producten of namen van kinderen van leden van het koninklijk huis die nog geboren moeten worden.

Bedenk ook dat men geld moet hebben als iemand jouw geregistreerde domeinnaam gebruikt , om deze persoon juridisch tot de orde te roepen.

http://www.slechtantwoord.nl
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je reserveert een domeinnaam en verkoopt die voor meer geld aan anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit is achterhaald. Was je een aantal jaren geleden zo wijs geweest om www.sex.com of www.pizza.com te registreren was je nu binnen.
Nu heeft het niet veel zin meer denk ik, omdat ieder bedrijf of instelling, stichting of whatever een geregistreerde domeinnaam heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet achterhaald. Als jij een goede domein naam hebt, en deze op basis van de naam al veel bezoekers trekt dan helpt dat een bedrijf om bezek te trekken naar de site.

Wel is het zo dat de record bedrgaen een beetje aan het weg ebben zijn. Maar gede domeinen koste nog steeds enkele duizenden euro's.

zie http://www.domeintrader.com/aangeboden.php