Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn handige communicatiemiddelen om een zakenman (of vrouw natuurlijk) die veel op pad is te bereiken?

(om hen te informeren over iets)

alvast bedankt!

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik denk dat ik de vraag verkeerd geformuleerd heb.
Wat zijn handige manieren (bv media) om een zakelijke gebruiker die veel op pad is te informeren over een product.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
869

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Bellen, e-mail op mobiel ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gsm die alles kan, bellen, mailen, smsen, etc, maar een beetje gsm heeft dat allemaal in 1.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje zakenman heeft tegenwoordig een Blackberry.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op deze manier is de zakenman dus zo ongeveer op iedere moderne manier bereikbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut de iPhone 4. Is net een klein laptopje. De blackberry is langs niet voorzien van alle gemakken en heeft daarnaast continu softwareproblemen en de telefoons zijn gewoon slecht door waarschijnlijk de massaproductie ervan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aaah, I see. Ligt er een beetje aan hoeveel zakenmannen of -vrouwen je wil bereiken. Zijn het er veel? Radioreclame? Wil je ze tijdens de zakelijke uren bereiken of mag dat ook daarna?Wil je dat ze meteen met je product aan de slag gaan. Lang verhaal kort: je boodschap moet op het moment dat deze je doelgroep bereikt relevant zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omstreeks 1992 heeft een groep produkt-ontwikkelaars voor telefoonproviders en mobieltjes-fabrikanten exact dezelfde vraag gesteld als jij nu doet.
Het antwoord op de vraag is geworden SMS.

Niemand van deze mensen heeft ook maar het flauwste vermoeden gehad, dat hiermee een miljarden-goudmijn werd aangeboord. De zakenmensen gebruikten het nauwelijks en de jeugd heeft zich er massaal op gestort.
Een prachtig voorbeeld van een uitvinding die een heel
eigen leven is gaan leiden, en dat het niet altijd nodig is om bij een uitvinding direct precies je doelgroep te bepalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik lees nu pas je nadere toelichting, en mogelijk is mijn antwoord daarmee niet relevant. Maar misschien wel leuk voor mensen die na +/- 1990 geboren zijn ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk om te lezen inderdaad :) goed antwoord
Reclameboodschappen op Radio 2. Daarmee bereik je de meeste zakenmensen in de auto onderweg.
(Lees meer...)
itsme
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
+1. En vergeet BNR niet!
Radio: BNR (via commercials en RDS tekstberichten op het scherm). Daarnaast is Twitter erg in opkomst. Gebruik dit om mensen gericht van informatie te voorzien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding