Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een mogelijkheid om rijk te worden op Ebay met goede handel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. Die mogelijkheid is er.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Succes gewenst +

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, er is een mogelijkheid.

Die kan ik je niet vertellen, want als ik die wist, zou ik zelf rijk zijn.

Het punt is dat je niet kan voorspellen wat "een goede handel" is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan zeker, als jij een artikel (of meerdere) kan aanbieden dat aanslaat en jouw winstmarge is behoorlijk dan kan je een aardig centje verdienen via Ebay.

Net zoals bij eender welke andere vorm van succesvol handel drijven is het maken van winst een kwestie van de markt kennen én de verschuivingen goed op te volgen, een aanvaardbare prijs/kwaliteitverhouding te hanteren, risico's durven nemen, bereid zijn om ook te werken als anderen vrij hebben én bij eventuele tegenslag niet opgeven als je echt veel geld wenst te verdienen.

Hou er ook rekening mee dat niet elke winst zuivere winst is... bij de belastingdiensten weten ze waarom ;-)

Bevraag je vooraf dus heel goed over het reilen en zeilen van 'op grote schaal handel drijven' via Ebay.


In ieder geval veel Succes gewenst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat veel mensen ook vergeten: over je inkomen draag je inkomstenbelasting af. Reken je dus niet direct rijk maar bereken eerst je uitgaven, inkomsten, bruto en netto winst en dan nog datgene wat je aan inkomstenbelasting afstaat. En dan wordt je heel misschien rijk. Je kan ook op andere manieren rijk worden, verschillende mensen gingen jouw voor.

http://financieel.infonu.nl/diversen/37757-hoe-word-ik-slapend-rijk.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding