Op welke website kun je banen vinden voor Nederlands-sprekende buiten Europa?

Ik zoek werk buiten Europa

een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Ik vraag me af of zo’n website bestaat - het is een kleine gefragmenteerde markt. Wat kun je verder, wat heb je gestudeerd?
Drepolli
een jaar geleden
MSc Accounting, ik werk in finance automatisering
crispy
een jaar geleden
Er zijn altijd (vaak grotere) bedrijven die gebruik maken van Shared Service Centers, ook voor Finance. Die zitten veelal in landen met lagere lonen, maar daar is wel vaak Management bij nodig vanuit westerse landen. Voor de communicatie met de business units is dan weer wel Nederlands noodzakelijk.
Ik weet alleen niet welke recruiters zich bezig houden met dit soort functies.
tinus1969
een jaar geleden
@crispy, ik zou vermoeden dat zulk management juist bestaat als expats die al langere tijd voor het moederbedrijf werken, voordat ze worden uitgestuurd.

Antwoorden (2)

Op een website als Jobrapido.com https://nl.jobrapido.com/ kan je werk vinden op Aruba, Curaçao, Sint Maarten, maar je kan op de website ook andere landen kiezen, onderaan de pagina.
Antoni
een jaar geleden
Misschien www.yobbers.com of op
https://jooble.org/jobs-dutch-speaking
een jaar geleden