welke vacature site word het beste bekeken

Wij zijn een klein bedrijfje en zijn op zoek naar personeel
(rups kraanmachinist).
Nu zijn er heel veel site's waar je vacature kunt plaatsen maar kosten erg veel geld.
Daarom zijn we op zoek naar de best bekeken en misschien ook wel de goedkoopste.
Dus waar kijk jij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

werk.nl (van het uwv) jobtrack en uitzendburo's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet interessant waar mensen zoals GV-lezers/beantwoorders kijken maar waar kraanmachinisten kijken. Ik zou beginnen met het melden bij het UWV dat zal niet zoveel kosten. En misschien heel traditioneel een advertentie in de (huis aan huis) krant. Dat laatste is vaak ook geschikt voor mensen die niet op zoek zijn maar dan ineens denken "misschien is dat wat voor mij".