Op welke site kan je gratis een goed loopbaanadvies/beroepskeuze-advies krijgen dmv een vragenlijst in te vullen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Op tkmst.nl kan je je aanmelden, en daar een soort test doen. Er komt bijvoorbeeld uit wat voor school/opleiding bij jou past en waar die opleidingen zijn, of je wil dat dat in de buurt is van jou woonplaats, of juist niet enz.
Als je trouwens al een beetje een beeld hebt van wat je wil gaan doen, kan je ook binnenkort naar de studiebeurs om informatie op te doen. Die is van 14 - 16 oktober in de jaarbeurs Utrecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede weet ik niet, zijn veel van, maar ik zou zeggen; probeer meerdere via Google te zoeken, bijvoorbeeld de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vind je een verzameling van linken over loopbaanadviezen.

Mijn ervaring is, dat je niet een echt goed advies kunt krijgen, alleen door het invullen van een paar vragen.

Mijn loopbaancoach pelde mij helemaal uit. [Het heeft nergens toe geleid, dat niet.]
Mijn zoon wilde na zijn militaire loopbaan iets heel anders, geen ideen wat en heeft een adviesbureau gezocht.
Als je inkomen hebt, moet je dat zelf betalen, dat had en heeft hij er voor over.

Als je een uitkering hebt dan heb je veel kans dat het Arbeidsbureau je verder helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
INholland studiekeuzetest. heb ik ook gedaan, erg handig!
http://www.inholland.nl/Studiekeuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.alle-tests.nl kun je allemaal testen vinden. Heb ik ook gebruikt, super handig!
een jaar geleden