Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke site kan je gratis een goed loopbaanadvies/beroepskeuze-advies krijgen dmv een vragenlijst in te vullen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Op tkmst.nl kan je je aanmelden, en daar een soort test doen. Er komt bijvoorbeeld uit wat voor school/opleiding bij jou past en waar die opleidingen zijn, of je wil dat dat in de buurt is van jou woonplaats, of juist niet enz.
Als je trouwens al een beetje een beeld hebt van wat je wil gaan doen, kan je ook binnenkort naar de studiebeurs om informatie op te doen. Die is van 14 - 16 oktober in de jaarbeurs Utrecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede weet ik niet, zijn veel van, maar ik zou zeggen; probeer meerdere via Google te zoeken, bijvoorbeeld de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vind je een verzameling van linken over loopbaanadviezen.

Mijn ervaring is, dat je niet een echt goed advies kunt krijgen, alleen door het invullen van een paar vragen.

Mijn loopbaancoach pelde mij helemaal uit. [Het heeft nergens toe geleid, dat niet.]
Mijn zoon wilde na zijn militaire loopbaan iets heel anders, geen ideen wat en heeft een adviesbureau gezocht.
Als je inkomen hebt, moet je dat zelf betalen, dat had en heeft hij er voor over.

Als je een uitkering hebt dan heb je veel kans dat het Arbeidsbureau je verder helpt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
INholland studiekeuzetest. heb ik ook gedaan, erg handig!
http://www.inholland.nl/Studiekeuze
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.alle-tests.nl kun je allemaal testen vinden. Heb ik ook gebruikt, super handig!
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding