Welke tekst zet je in een brief, als je een bedrijf benaderd, om een opdracht te krijgen voor je scriptie ?

Hoe begin je en wat zet je er precies in ?
Wat zou een goeie tekst zijn ?

Toegevoegd na 25 minuten:
Zijn er geen voorbeelden te vinden op het internet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Geachte heer mevrouw. Ik bevend me in het *e jaar van mijn opleiding ...
Onderdeel van deze opleiding is een scriptie, gebaseerd op werk gedaan binnen een bedrijf. nu ben ik op zoek naar een stageplaats.

Vanwege ..., ... en ... lijkt me uw bedrijf goed te passen bij mijn specialisatierichting. Graag zou ik derhalve bij u stage komen lopen. Bestaan hiervoor mogelijkheden? Dan kom ik graag een keer langs om kennis te maken en te kijken of u een plaats voor mij heeft.

Met vriendelijke groet,

Klaas Jansma