Wat is de beste opleiding?

hallo,
mijn zoon(18) wilt graag iets met acteren doen. wat is dan de beste opleiding om daar mee verder mee te ontwikkelen en moet je ervaring hebben om aan zo'n opleiding te beginnen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toneelschool van Maastricht staat erg hoog aangeschreven, kijk maar eens op de site welke acteurs die vandaag de dag succesvol zijn daar allemaal hebben gestudeerd.
Toegangseisen zijn wel streng, enige ervaring en/of een goede portfolio zijn dus zeker vereist!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan 'ie het beste zich eerst bij een lokale toneelvereniging aanmelden en daar een tijd meedraaien. Zo ontdekt 'ie of het wat voor hem is, en heeft 'ie nuttige ervaring die de kans op toelating op een 'echte' toneelschool vergroot.

Het beste antwoord

Het beste kun je je dan aanmelden voor een opleiding aan een toneelschool. Hier moet je auditie voor doen. Er zijn elk jaar een hoop aanmeldingen en ze kiezen alleen de allerbeste eruit, dus de kans dat je wordt geaccepteerd is wel klein.