ik ben zelfstandig ondernemer,weet u hoe ik makkelijk kan komen aan nieuwe weekgevers in branche van sch oonmaak, klussen en schilderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

* Adverteren op alle gratis sites, zoals Markplaats, MarktPlaza, Speurders, etc.

* Visitekaartjes kun je "gratis" bestellen bij Vista print.
Aan iedereen uitdelen.

* Flyers maken en die uitdelen of in brievenbussen doen.

* Kijk ook eens op werkspot.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had een schildersbedrijf en was zzpèr, ik heb dit 10 jaar gedaan.
Ik adverteerde om de 2 weken in een weekkrantje dat hier in de regio werd rondgebracht. Heeft mij veel werk en een hele leuke klantenkring opgeleverd. Advertentie die ik deed plaatsen was zo groot als 2 visitekaartjes en altijd op dezelfde plek en pagina.
Ojah, en goed werk afleveren, dan gaat de rest vanzelf. Je moet laten weten dat je er bent als bedrijf en je afspraken nakomen. Vooral bij het opnemen van werk is stiptheid erg belangrijk.
Succes!