Werk bij Super de Boer te Emmen en wordt gedwongen overgeplaatst naar Jumbo te Hardenberg! Kan dat maar zo? Ben getest en voldoe aan alle competenties

Heb aangegeven dat ik in het filiaal wil blijven. Werk er al 5 jaar. Het filiaal zal omgebouwd worden tot Jumbo komend jaar. Heb een psygologische test ondergaan waarbij alle kerncompetenties van Jumbo bij mij als sterk naar voren kwamen. Zie die nieuwe formule in de te nieuwe Jumbo te Emmen dan ook als een uitdaging. Ben 55 jaar en werk 40 jaar bij Super de Boer. Ben vlekkeloos in staat om me aan te passen aan nieuwe omstandigheden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Wat staat er in je contract over waar je moet werken? Als daar staat dat het bedrijf je in iedere vestiging kan plaatsen dan kunnen ze je overplaatsen.
Staat erin dat je in een vaste vestiging werkt, dan kun je hiertegen wel in beroep gaan. Ik denk echter dat ze bij zo'n overgang ook met andere regels kunnen werken, waardoor ze je eventueel zelfs kunnen ontslaan (wegens te veel personeel oid).
Kijk dus even goed in je papieren en laat er eventueel iemand van rechtsbijstand (hopelijk heb je een verzekering) naar kijken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je lid van een vakbond ???
Die hebben meestal wel een rechts afdeling ?
12 jaar geleden
Misschien is het tijdelijk om de super om te bouwen tot Jumbo en als dat gebeurd is dat je gewoon weer bij je oude filiaal kan werken maar dat ze voor alle personeelsleden een alternatief zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook bij de ondernemingsraad te raden gaan, als het niet bent aangesloten bij de vakbond. Ik maak op uit je bericht dat je een flexibele werkhouding hebt. dit wordt door werkgevers altijd zeer gewaardeerd. wellicht kan je een tijdelijke overplaatsing bedingen waarbij je in Harderberg vast went aan alle nieuwe werkwijze en systemen van de Jumbo, zou dat je klaar staat bij de nieuwe opstart Humbo emmen
succes,