Waar heb je als ongeschoolde jongere het meest kan op werk?

(Buiten supermarkt en de McDonalds om) Ik ben op zoek naar werk maar ik kan alleen maar winkels bedenken. Iemand nog een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Krantenwijk
of bezorging van folders.
Verder kom ik niet verder als een winkel.

Dus ga aan het werk bij een winkel.
Om doe aan scholing of cursussen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaken van hotelkamers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serveerster, barvrouw, magazijnmedewerkster, promotiewerk (op straat mensen een abonnement op een krant of een goed doel aansmeren bijvoorbeeld), call center medewerker (uitzendbureaus regelen vaak interne opleiding in samenwerking met het betreffende call center), verzorgende in de thuiszorg (o.a. mensen helpen bij licht huishoudelijk werk of andere eenvoudige taken; opleiding wordt meestal aangeboden door thuiszorgorganisatie).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pakketsorteerder TNT? Vaak een leuke bijbaan op obregelmatige tijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijrijder bij een vrachtwagen
Opperman in de bouw
vuilnisman
schoonmaakbedrijf (via het bedrijf krijg je scholing)
Tuinonderhoud
Kantonnier bij het onderhoud van wegen.

Pizzabezorger

Toiletbeheerder en schoonmaker.

Als je bereid bent om veel inzet te hebben en ook lichamelijk wat zwaarder werk te verrichten, kan je je hiermee aanmelden bij een uitzendbureau. Werk zat. Wat denk je dat die Polen hier komen doen? Vooruit, aan de gang!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DAn is het toch zo: dat er werk genoeg is!
gemeentelijke plantsoenendienst. Lekker buiten, lekker groen, lekker zelfstandig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
parkeerwachter of muskusrattenvanger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij hoveniersbedrijven
Bij wasserettes
Op de markt..
In restaurants..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de agrarische sector, bijv loonwerker.
Treinen schoonmaken
Plantsoendienst bij de gemeente
in een slachthuis werken.
Achterop een vuilniswagen.
Stratenmaker.

Veel banen worden leuk door je collega's, en niet zozeer door de inhoud van het werk zelf. Probeer dus een werkomgeving te vinden waar mensen werken waar jij je bij thuis voelt.

Veel succes met het zoeken van een leuke baan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horeca!
Afwisselend werk en ook nog veel kans op doorgroeimogelijkheden..