Waar heb je als ongeschoolde jongere het meest kan op werk?

(Buiten supermarkt en de McDonalds om) Ik ben op zoek naar werk maar ik kan alleen maar winkels bedenken. Iemand nog een leuk idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Krantenwijk of bezorging van folders. Verder kom ik niet verder als een winkel. Dus ga aan het werk bij een winkel. Om doe aan scholing of cursussen. Succes!

Schoonmaken van hotelkamers.

Serveerster, barvrouw, magazijnmedewerkster, promotiewerk (op straat mensen een abonnement op een krant of een goed doel aansmeren bijvoorbeeld), call center medewerker (uitzendbureaus regelen vaak interne opleiding in samenwerking met het betreffende call center), verzorgende in de thuiszorg (o.a. mensen helpen bij licht huishoudelijk werk of andere eenvoudige taken; opleiding wordt meestal aangeboden door thuiszorgorganisatie).

Pakketsorteerder TNT? Vaak een leuke bijbaan op obregelmatige tijden.

Bijrijder bij een vrachtwagen Opperman in de bouw vuilnisman schoonmaakbedrijf (via het bedrijf krijg je scholing) Tuinonderhoud Kantonnier bij het onderhoud van wegen. Pizzabezorger Toiletbeheerder en schoonmaker. Als je bereid bent om veel inzet te hebben en ook lichamelijk wat zwaarder werk te verrichten, kan je je hiermee aanmelden bij een uitzendbureau. Werk zat. Wat denk je dat die Polen hier komen doen? Vooruit, aan de gang!!

gemeentelijke plantsoenendienst. Lekker buiten, lekker groen, lekker zelfstandig.

parkeerwachter of muskusrattenvanger

Bij hoveniersbedrijven Bij wasserettes Op de markt.. In restaurants..

In de agrarische sector, bijv loonwerker. Treinen schoonmaken Plantsoendienst bij de gemeente in een slachthuis werken. Achterop een vuilniswagen. Stratenmaker. Veel banen worden leuk door je collega's, en niet zozeer door de inhoud van het werk zelf. Probeer dus een werkomgeving te vinden waar mensen werken waar jij je bij thuis voelt. Veel succes met het zoeken van een leuke baan!

Horeca! Afwisselend werk en ook nog veel kans op doorgroeimogelijkheden..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100