Bij mij was het een stok achter de deur van een laatste examen die werd gegeven en die ik dus moest halen. Als een gek ben ik toen gaan leren, met positief resultaat.

Hierdoor ben ik in een ritme gekomen, en dit ritme helpt me door de rest van de vakken en de studie heen.

In feite is het een kwestie van oogkleppen op en gaan, de rest afsluiten en doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nagenoeg iedere activiteit anders dan studeren komt in aanmerking als studie-ontwijkende activiteit. Dit kunnen nuttige activiteiten zijn als huishoudelijk werk, commissietaken bij een studie- of studentenvereniging of alternatieve opdrachten die slechts zijdelings met de opleiding te maken hebben, maar ook het tot diep in de nacht spelen van computerspellen, het helpen verhuizen van een dispuutsgenoot of het modereren op Wikipedia.
13 jaar geleden
Soggen: Tijd voor,

Bierdrinken
Sociale contacten ophalen
even naar de Intro
Kamer reinigen
Rinus de Zanger opzoeken op Youtube
Twitteren
Goeievraag
xkcd
je kleren weer een keer wassen
rotte groenten uit de koelkast halen
borrelen
aardappelen over het dak van je 3 verdiepingen tellende studentehuis gooien....

Toegevoegd na 29 seconden:
Oh ja, aardappelkannon bouwen!

Toegevoegd na 1 dag:
http://www.soggen.nl/