Welke vacature zijn er op mbo niveau als je leiding wilt geven binnen een team ?

Het liefst in de gezondheidszorg/zorg/onderwijs. Niet in het bedrijfsleven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik ben bang dat je voor een leidinggevende functie een HBO diploma nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij defensie. Daar zijn genoeg leiding gevende functies met MBO niveau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op MBO kan je in de zorg wel leiding geven als zal je misschien een management opleiding er achteraan doen. In de zorg word op diverse niveaus zodat er wel mogelijkheden voor je zijn.
Bv. teamleider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke er exact op dit moment zijn bij jouw in de regio? Dan zou ik zeggen, kijk op www.werk.nl. Daar vind je alle vacatures die officieel gemeld zijn bij overheidsinstantie UWV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad gewoon even wat rondkijken op de verschillende vacaturesites. Misschien kom je wel wat tegen.