Dat kan je doen ja.
Misschien kan je ook een zaterdag of avond - opleiding volgen, dat kan je gewoon in een school doen en heb je toch wat meer begeleiding of motivatie
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel. voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

Je bent 18 en dus niet meer leerplichtig. Je hoeft niet meer naar school, maar het is wel verstandig (als het enigszins kan) om je school af te maken.

Natuurlijk kun je altijd een opleiding via het NHA volgen, maar dat moet je dan zelf bekostigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een officiële hbo thuisstudie doet dan kun jezelfs nog studiefinanciering krijgen ook.

Bijvoorbeeld bij de LOI.