Wat is de beste smoes die je ooit hebt gebruikt om niet te hoeven werken?

en wat is de slechtse, maar die wel heeft gewerkt?

en die van ziek zijn kennen we al en je kan natuurlijk niet altijd ziek zijn.

sorry, je kan natuurlijk wel altijd ziek zijn, maar dat is niet wat ik bedoelde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (14)

Ik ben dood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
ja da's inderdaad een hele slechte.. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. :-)
Ik ben zo ziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is wel erg goed ja, hoe ben je daar op gekomen joh???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wordt gegijzeld door terroristen.

Toegevoegd op 02-05-2009 23:13:56
Oeps, het moet natuurlijk zijn: "Ik word"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem een hamer .Sla er een paar keer flink mee op een of meerdere ledematen die noodzakelijk is/zijn voor je het uitoefenen van je beroep....who needs excuses??(tip :enkel of pols beter dan knie )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is al veel erger ziek was dan ik was. Als ik verder op het werk was blijven zitten (in de kou en zonder goede ventilatie) dan zou het herstel moeilijk zijn geweest en ik kwakkelde al een tijd. Thuiswerken zou anders nooit zijn goedgekeurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diarree..

En toen mocht ik niet komen ivm besmettingsgevaar, daar waren ze in het verzorgingshuis nogal bang voor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blaar in mijn keel.
was wel echt zo maar dan mag je niet werken met levensmiddelen. alleen die blaar (van de pizza van gisteravond) was een heftige keelontsteking, wel stout.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slechtse (maar wel grappig)
- Sorry, Ik had wind tegen.
- Sorry, de thee was nog warm.

Beste
- Sorry, ik kon er niet langs, er was een ongeluk gebeurd.
- Sorry, ketting van de fiets is geknapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kon niet door de sneeuw (liefst hartje zomer)

Als je er serieus over denkt uitvluchten te bedenken om een dagje op andermans kosten thuis te kunnen blijven, raad ik je trouwens aan ander werkt te zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Compiling...

Toegevoegd op 01-05-2009 10:02:57
http://xkcd.com/303/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Leuk, vroeger had je ook van die typische sys-op jokes, daar lijkt dit ook wel wat op.
Varkensgriep :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dunno;

Ik heb ooit verlof gevraagd (en gekregen!) om mijn vrouw te mogen bevruchten. Dit vanwege een onderzoek bij de gynaecoloog diezelfde dag. Nog meer pikante details: het was op de ochtend van mijn verjaardag en het echte kado kwam inderdaad driekwart jaar later.