wordt de vergoeding van de vrijwillige brandweer per jaar gestort?

op deze site http://www.cebes.nl/pages/page.php?idpk=95 staat dat je 9,76 krijgt per uur als je de opleiding volgt. krijg je dit in een keer aan het eind van het jaar? of is dit gewoon per maand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Bij de VRU gaat het tegenwoordig per maand. Vroeger was het eens in het jaar dacht ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar krijg je echt zoveel geld?

Andere antwoorden (2)

Per maand ;) in Torhout toch ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aantal jaren geleden kreeg de vrijwilliger meestal per jaar betaald n krijgt bijna iedereen per maand betaald.
Eens per jaar was best leuk een mooi spaarpotje was dat.
Bronnen: